szombat, december 28, 2013

Sikerült

meglepnie a húgomnak! Virágnál láttam fából készítve, s ím a húgom elkészítette papírból, zsinegből, megszerezte az adatokat... s nekem is van ilyen eseménynaptáram.


Az előszoba falára tettem. A kis kártyákon ott a név és a dátum s jel is, hogy tudjuk szülinap vagy házassági évforduló. Látszik, hogy ősszel sokkal több esemény van, mint az év többi részében. S júniusban még nincs semmilyen fontos esemény. Reméljük lesz. S akkor minden hónapra jut családi ünnep, megemlékezés, ok a hálára.

3 megjegyzés:

  1. szóval itt az eredmény!
    Szuper:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval Te voltál a forrás. Egyszer én is nekifogtam valami hasonlónak, de nem sikerült még befejeznem, így hát jól jött ez. :)

      Törlés
  2. Ezt csak most látom! Nagyon 5letes.
    'Zsike

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?