csütörtök, november 15, 2012

elgondolkoztató

6 megjegyzés:

  1. Hát igen, érdekes... igazából nem igen mondtak olyat, amit ne tudnánk, de olyat igen amibe nem sokszor gondolunk bele és jó ha időközönként emlékeztetnek arra, hogy "csak óvatosan!" Olyat is tudok, aki ki is szállt, de úgy tudom hiába, mert az infók megmaradnak, a film szerint örökre.

    VálaszTörlés
  2. Valószínű, de legalább nem hagy még több infót magáról, mert a felhasználók "vislekedése" is nagyon hasznos infó.

    Nem tudom mit mondjak. Mindenki maga döntösön magáért. A megfontoltság nagy érték.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy te is törölted magad?

    VálaszTörlés
  4. Igen. Nagyon ritkán használtam, főleg egy nagyon távol élő rokonom képeit nézegettem néha. Párszor viszont elég sok időt eltöltöttem nézve a mások képeit. De ez nem kapcsolat. Nincs is időm mostanában ilyesmire.

    VálaszTörlés
  5. Ez szerintem sem kapcsolat, sokszor inkább olyan érzésem van, mintha pletykalapot lapozgatnék, az ember megtud bárkiről, bármit ami nem is érdekli vagy ami nem is rá tartozik. Szóval napirenden tart, hogy ki, mikor kivel házasodott, kinek született gyereke, ki szakított, ki hol volt nászúton, ki mit venne magának ha sok pénze lenne, ki kivel ünnepelt, kirándult a hétvégén stb.
    Már én is rájöttem, hogy sok újat és hasznosat nem nyújt, de még fontolgatom a kilépést...

    VálaszTörlés
  6. Jó megfontoltnak lenni. A világ változik, figyelmesnek kell lenni, nem mindent világgá kürtölni.
    Érdekes, ahogy a kapcsolataink változnak a technika nyújtotta lehetőségektől.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?