szerda, február 08, 2012

Tél van

Végre! Vártuk. De épp ilyennek nem gondoltam volna. Már több mint egy hete csak minusz fok. Rengeteg hó, ami nem olvad. Nehéz közlekedni a városban a hó és a hideg miatt. Legalább nem mondhatjuk majd, ha jön a tavasz, hogy nem volt telünk. Eddig nem is hittem, hogy minusz tíz foknál is hullhat hó. De most már láttam. A gyerekek sokat havazódtak, volt lehetőségük szánkózni is egy keveset. Amennyiben lehet nem megyünk sehová, csak a közleben mozgunk, jó, hogy van itt a közleben élelmiszerbolt míg el men múlik ez a nagy hó és hideg. Hálásak vagyunk, hogy van mit együnk, mibe öltözzünk, ha kimengyünk a kinti hidegbe, s hogy itt bent azért jó meleg van.
Olvasunk, tanulunk, játszunk, madarakat etetünk...  S közben várjuk a tavaszt.

3 megjegyzés:

  1. hát igen, én is nagyon sajnáltam a hajléktalanokat, amikor tegnap hazaértem a jó meleg lakásba.

    VálaszTörlés
  2. En azert vagyok halas, hogy nem vagyunk elzarva a kulvilagtol, hogy ki es be tudunk jarni a hazbol, s a melegert is ujra halas leszek miest visszaadjak (javitasok miatt ugyanis az ejjel elevettek). De jo, hogy anyukameknal nem vettek el es itt meghuzhatjuk magunkat a gyerekekkel, mig az Electrica S.A. mindent megtesz a hiba kijavitasaert...

    VálaszTörlés
  3. A természetesnek tűnő dolgok nem is olyan természetesek mindenkinek.

    Rena, jó, hogy van holva menjetek. Remélem nem tart sokáig a javítás nálatok.
    Az előrejelzések szerint jól kitart a fagy.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?