szerda, szeptember 14, 2011

28 fok bent,

mint nyáron. Rég nem volt ilyen meleg és száraz ősz. Az elmúlt években volt, hogy annyira lehűlt a lakás szeptemberben, hogy pár napra bekapcsoltuk a fűtést. Nézem az előrejelzést, kitart még a meleg, napos idő, de azért már inkább harminc alatt. Az jó lesz, mert jobban lehetne pihenni és csak úgy lenni, ha bent nem lenne ilyen meleg. A napsütésnek örülök, mert ahogy  felettem az évek, úgy érzem szervezetem fény és napsütésfüggő. Azt meg olvastam, hogy az immunrendszernek jót tesz a napsütés. Igyekszek is a gyerekekkel kimenni amikor süt a nap. Ma azért még kerestük az árnyékot.

Sok mindenről gondoltam, hogy "ezt majd lejegyzem", de aztán elmaradt, mert van itthon mit tenni mindig, nincs idő unatkozni.

Egy hirre figyeltem fel, a mindennapin olvastam, hogy új bogárfaj jelent meg, ami génmódosított kukoricát eszik. Ez a tehnika sem tökéletes, hogy egészséges-e, sokat vitatott. És egy kanadai tanulmány szerint (mindennapi), a várandós nők 80%-nak a köldökzsinórban találtak Bt méreganyagot, amit a génmódosított terményeknél használnak. (hatáskról és mellékhatásokról talán majd évek múlva) Állítólag ez nem csak a termények fogyasztása által kerül a szervezetbe, hanem olyan állatok húsát, tejét, tojsát fogyasztva, amely génmódosított takarmányt kap enni. Már rég olvastam, s biztos van cáfolata is valahol a neten, hogy az ilyen kaja kihat a bélflórára is. Nem tudom. Ma már egyre kevesebbet tudhatunk. Pedig hát jó lenne kicsit tisztábban látni... Még jó, hogy az igazán fontos dolgokban Istennek gondja volt ránk, hogy tudjuk mi végett vagyunk a világon.

2 megjegyzés:

  1. Ezekben a dolgokban én is szeretnék tisztábban látni, mert az egészség fontos és annak (meg)örzésére való törekvés nem bibliaellenes (sőt).
    Mostanában a kozmetikumokra figyelek jobban oda és igyekeztem egyes termékeket elhagyni, másokat lecserélni, de ezen a területen is nehéz tisztán látni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, olvastam, hogy amit magunkra kencézünk és felszívódik végül a májhoz jut... Nehéz a kozmetikumok közt is eligazodni.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?