szombat, augusztus 06, 2011

Augusztusban már a nyár

kissé őszben sántikál - mondjuk újra a Fésűs Éva verset.

Olyan jó idő van mostanában. Van szél, felhő és persze napsütés. Nappal meleg, de éjjel már hűvösebb, és érezhetően rövidülnek a nappalok. Meleg van, de mióta hazajöttünk elvoltunk légkondi nélkül is. Igaz, a téli eltevésben sokat segít édesanyám. Van sok gyümölcs, van zöldség. És még vakáció van, bár ez nem jelent olyan sokat a mi esetünkben, az mégis jó, amikor együtt lehetünk az egész család, s jók az esti séták.

Év elején úgy tűnt, az idén nem kapunk menyegzői meghívót. Nem bánkódtunk feletébb, bár a kiadások mellett haszna is van a menyegzőknek, nem is kevés. Például az, hogy összehoz olyan rég nem látott ismerősökkel akikkel már rég nem találkoztunk és az is, hogy nem csak kaját és könyvet veszek, hanem valami rendesebb ruhát, és nem csak olvasok a 'szabad időmben' (van még ilyen?), hanem megnézem magam a tükörben, nem csak futtában és örülök a kevés de jó kozmetikumomnak, melyeket az elmúlt évben csak igen ritkán használtam.

Ó, és mint az évák általában, kiindulva egy bármilyen témából eljutok sok-sok más témához... eszembejutott, hogy nem írtam még arról, hogy kénytelen, kellettlen búcsút mondtam a hosszú hajnak. Az utóbbi időben nagyon kiritkult a hajam, lánykoromban legalább kétszer ennyi hajam volt. Mondta is a fodrásznő, hogy nagyon rossz állapotban van a hajam. Így pár évig nem lesz hosszú haj, se copf, menteni kell ami még menthető. Ajánlott valami Gerovitálos kezelést. Erre kiváncsi vagyok. És rendszeres (kéthavonta!) hajágást. Végül akkora lesz a hajam mint a kedvesnek? Meglátjuk. Tehát a változások időszaka következik. Nem is tudtam, hogy olyan bűvös szám a 35, de kell legyen benne valami. Hej, amikor még én is fiatal voltam, olyan 20-25 éves! ... Most másként szép az élet. Mert Isten gondviselése nem szűnt meg, szeretete sem változott. És képzeljétek, egyik "családbarát" táborban találkoztam egy mindig mosolygó, nevető nagymamával. Derék asszony lehet!

De megyek, mert itt is szombat van. Áldott vasárnapot!

2 megjegyzés:

  1. Ez még nem is olyan rövid haj. :) Jól áll.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Most nem olyan rövid, de a következő vágásnál kicsit rövidebb lesz, aztán még rövidebb.
    De már megbarátkoztam a gondolattal, és most tetszik ez a hossz.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?