csütörtök, december 09, 2010

Megérkezett hozzánk is

az első hó. Csak az autókon és a háztetőkön maradt egy kevés. Remélem reggelig kitart, örüljenek a gyerekek.

Nemrég vettem magamnak galuskaszaggatót. Ma készítettem életem első tejfölös nokedlijét. Ami ebédről megmaradt azt megvacsorázták a gyerekek. Még eggyel bővült a "kedvenc másodikfogások" listája.

Szép lassan elhagytam a paleót. Nem vagyok jobban és majd minden nap gondolom, hogy újra el kellene hagynom a kenyeret, krumplit és rizset, csak nem könnyű rászánnom magam és kitartanom, főleg, mikor a kicsi otthagy két falat kenyeret... Mintha a könnyen bomló szénhidrát is függővé tesz egyeseket... Pedig lehet élni nélküle is...

2 megjegyzés:

  1. hol vettel galuskaszaggatot?
    En kanallal szoktam szaggatni, es E. szavaval elve, igazi "malackak" lesznek.

    VálaszTörlés
  2. A Maternaból, a központban. Szép kicsik a galuskák. :) Én kanállal neki se mertem fogni.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?