szombat, április 03, 2010

Kitavaszodott

így még jobban szeretem a szombatokat, mikor együtt vagyunk. Ma parkozás fért a programba, miután egyedül, szinte kikapcsolódásként sétáltam egyet a piacon. 



Olyan szép a tavasz!
Találtunk ilyen nem tudom milyen virágot, bocsánat, gazt.  Amikor gyerek voltam, egy osztálytársnőmmel míg a buszra vártunk szedtünk ilyen virágot, kitépkedtük a lila kis virágját, a végét pedig, ami olyan fehér, megettük. Mikor összerágtuk, jó édes íze volt. És nem lett tőle semmi bajunk, így most újra megkóstoltam.  
Ez legalább finom. Egy munkatársnőm viszont így tavasszal sok pitypangot vagyis pitypangszárat eszik meg nyersen, állítólag epekőre nagyon jó -persze nem az íze.

Az az igazság, hogy elkezdett érdekelni a növények (és madarak) neve, hogy ne csak azt tudjam: virág vagy madár, hanem mi a nevük. Így hát találtunk a parkban tyúkhúrt, ez is gaz vagy másképpen gyom, de a parkban a fűben nagyon szép.

És a könyv szerint ez veronika. Én úgy tudtam, hogy kéknefeljts.

4 megjegyzés:

  1. szépek vagytok!Balázs már nagy fiu:))Áldott ünnepet kivánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.
    Mi is kívánunk nektek áldott ünnepet!

    VálaszTörlés
  3. Lila virág: Árvacsalán. :o)

    Boldog húsvétot!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Altair! Hát gondoltam az árvacsalánra -láttam képet, de nem voltam egész biztos benne, s mint hogy "átkereszteljem", hát inkább nem írtam, gondoltam még majd jobban megfigyelem. Hát, ami a növényeket illeti, elég analfabéta vagyok, pedig gyerekként töltöttem néhány nyarat falun. Lehet nem ártana kiköltöznöm egy kis keretes házba. Addig is próbálok ey kicsit tanulni.

    Nektek is boldog ünnepet!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?