péntek, február 19, 2010

Elhatároztam

még az év elején, hogy kevesebb időt szánok blogolvasásra és írásra. Talán az utóbbi sikerül. És az olvasásnál is törekszem... A mai nap legjobb olvasott bejegyzése ez volt.

A héten rámtalált egy könyvesboltban egy rég nem látott volt osztálytársnőm, akiről azt hittem külföldön él, de lám hazajött. Olyan jó volt kicsit beszélgetni! Sok emlék eljött...

A pellenkázóból csúszda lett, mert már annyira elkopott, szinte minden szélt ragasztószallag tart össze.

Tegnap szülői értekezleten voltunk, ahol a tanügy szomorú -bennünket és gyermekinket is érintő sorsáról ismertettek. Sok iskolát fognak ősztől bezárni, osztályokat összevonni, 30-35 gyerek lesz egy osztályban... Azt mondták, hogy más országok már átestek ezen. De ez engem nem vígasztal. Kell legyen alternatíva! De állítólag nincs. Ki voltak téve a gyerekek téli rajzai, lefotóztam, hisz olyan ügyesek!

S ma gyönyörű napos idő volt pár órára, hogy tudjuk meg, jön a tavasz, csak még hosszú utat kell megtegyen, de jön... Olyan kevés volt a napsütés ezen a télen szint éreztem ahogy elevenít, életkedvet ad a simogató napsütés. A lányok a levágott ágakat, gyalyakat szedték csomóba és nagyon élvezték.

Rengeteg a tennivalóm és sok a gondolkoznivalóm. Gyakrabban írok tollal, ez azt hiszem jót tesz nekem, s horgolás közben olyan jó gondolkozni. Lehet ritkábban jelentkezem majd a következő pár hónapban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?