péntek, szeptember 11, 2009

A napokban olvastam,

hogy Isten szeretetét nem lehet kiérdemelni. Nem lehetek elég jó ahhoz, hogy szeressen, de nem tehetek olyan rosszat, ami miatt már nem szeretne. Mert nem azért szeret ami bennem van. Azért szeret aki Ő, mert így döntött. Mi is a kegyelem, ami nélkül nem élhetek?
Ma újra éreztem, hogy engem nagyon szeret Atyám, mindannak ellenére, hogy...
Találtam a piacon a "Kedves Néni"-nél (Csenge nevezte el így azt akitől vásárolni szoktam) 1 kg finom kerti fügét.
És persze, hogy megvettem s a javát már eszegetjük is. Van a közelben egy fügefa az egyik tömbház sarkában, kerestem is rajta fügét tegnapelőtt, de mindig leszedi más, nem volt rajta csak éretlen. S nálunk a piacon nem szoktak friss fügét árulni. Pedig az sokkal-sokkal finomabb mint a szárított. Ez az 1 kg nekem volt odakészítve. :)

3 megjegyzés:

  1. Wow! Én még sosem ettem friss fügét!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett amit írtál. Nagy igazság. Én sokat dolgoztam azon hogy Isten szeressen és azt gondoltam, hogy minél többet szolgálok, annál jobban szeret. Szenvedtem ezért sokszor :( mert úgy láttam sosem dolgoztam eleget hogy megérdemeljem szeretetét. Volt egy nap amikor üzenetként eljutott a bensőmig az hogy Mennyei Atyánk nem azért szeret mert érdemeljük, vagy meg dolgoztunk érte, hanem azért mert Ő a SZERETET.

    VálaszTörlés
  3. én is szeretem a fris fügét, szüleimnél is van fügefa :) csak ritkán fogom ki, hogy ehessek is róla...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?