hétfő, július 13, 2009

Hétvége

Szép volt és rövid. 

Hunyadon voltunk. Mamámnál aludtunk, Marika nénjénél ebédeltünk szombaton, vasárnap Anyuéknál. Itt is ott is egy kicsit. Jó volt, úgyanakkor hiányoltam a jó beszélgetéseket, amik néha már-már kialakultak, de menni kellett tovább. Mégis jó volt a találkozás. Szombaton 16 teríték volt az asztalon. S bár szinte egész nap esett az eső, mégis kint lehettünk, tető alatt, igaz nem bográcsost ettünk, de finom volt és bőséges az étel.  Szép volt. A lányok nagyon jól érezték magukat. Balázs is nagyon jól viselte a sok változást, csak a hazaút volt nehéz neki. 

Marika nénje udvarán a szőnyegporolón kipróbáltam, hogyan lehet hintázni a hordozókendővel. Hát nagyon jól :). Balázs is volt a kendőben a hátamon és oldalt is. Az oldalt hordozás 'szépségét' csak a múlt héten fedeztem fel, de nagyon tetszik. Régebb nem sikerült jól megkötni a kendőt.

A múlt hét óta Balázs elkezdett lépegetni. A labda nagyon motiválóan hat rá, szépen rakosgatja a lábait. De nem sokat jár, nem is erőltetem, ráér. Ha kell neki valami készségesen odamegy ha tartom. A lányok is szeretik hívni, de Csengének nincs türelme kivárni míg Balázs elér hozzá, nagy szeretettel elébe jön, megöleli.

És tanultam is valamit a hétvégén! Ha a ruhára zsírfolt kerül, jól be kell sózni. (köszi 'Zsike) Könnyebb lesz kimosni, de akár el is tűnhet a folt. Az én nadrágomra nem került só, de máséra igen, s volt folt, nincs folt. Az enyémből remélem kimosódott, megyek megnézem.

4 megjegyzés:

  1. Még egy tipp: én mosogatószert szoktam tenni a zsírfoltra mielőtt beteszem a gépbe, teljesen eltűnik a folt, és a szöveteknek sem árt. :) zerge

    VálaszTörlés
  2. szóval Szekrényes találkozó volt Hunadon;)...milyen gyönyörü a Marika néni udvara!Köszi a képeket!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?