kedd, január 27, 2009

Nincs kedvem

blogot írni.
Olvasok és gondolkodom. Mekkora az összevisszaság! A fejemben.
Tálán elkészül a B. pulóvere is a héten. És lehet, hogy a horgolótűmet nem csak arra fogom használni, hogy a pulóver elejét és hátulját egybeillesszem (eddig mindig tűvel varrtam össze, de így horgolótűvel sokkal szebb), hanem kipróbálom még amit Mártánál láttam... (nem tennél fel valami elkészítési útmutatót, bár nem tűnik nehéznek, de a biztonság kedvéért...)
Hát így... Olvasni is szeretnék. És még sok mindent.
Sajna a napokban oltásra kell mennünk Balázzsal. Nem vagyok oda az oltásokért...

4 megjegyzés:

  1. :) szóval horgolni is akarsz :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy csinálod, hogy ennyi minden belefér a napodba?

    VálaszTörlés
  3. Na, ez nekem kedvenc témám néhány napja. :) Nem tudom, észrevette-e valaki. :)) Azért jó a horgolás, mert kicsi helyen elfér, ha néhány perc szabad percem van, hamar elő lehet venni, és ráadásul nem szaladgálnak le a szemek a tűről, mint például a zoknikötésnél.

    Betti, nézd meg ezt a linket, jobban leírja, mint én tenném. Már beírtam a honlap címét egyik kommenthez, de leírom ide még egyszer:

    http://horgolas.gportal.hu/gindex.php?pg=25667733&nid=4164704

    VálaszTörlés
  4. Márta, nagyon szépen köszönöm!!!

    Emesének: hát nem jut mindenre idő egy nap, ma ezt, holnap azt...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?