kedd, január 13, 2009

Mostanában

megnéztem pár filmet, de azért azt hiszem, a mi életünk is néha filmbe való vagy túl tesz a filmen is :D
Ilyen volt egy szombati étkezés. Balázs lent a billegetőben míg mi ettünk alapzajként autóbugást utánozott, ez egyik kedvenc hangjátéka. Mi többiek az asztalnál ültünk, a felnőttek ettünk volna, Anita szeretett volna mondani is valami fontosat, amire elég nehéz volt odafigyelni, mert Csenge valami apróságért keserves sírásba kezdett. Már elég jól hozzászoktam, így hát nem akartam világgá menni, hanem elnevettem magam és jóízűen ettem. Jól is tettem, mert két perc múlva Csenge már ragyogó szemmel evett és nevetett, nem is hittem volna hogy az előbb úgy sírt, mint egy sziréna (a hasonlat a Józsié), ha saját fülemmel nem hallottam volna. Azt hiszem Balázs szerint is ezek a sírások hozzátartoznak a normális hátköznapokhoz. Úgyanúgy, mint az, hogy alvásából Csenge simgatva felébreszti, mert Csenge épp akkor, mikor Balázs csendben van és alszik érzi halaszthatatlan szükségét annak, hogy Balázst babusgassa. Ma is így volt. Álmos, nagy komoly szemekkel nézett Balázs Csengére, de nem sírt. Valami különos kapcsolat van köztük, mert sok mindent elvisel Csengétől. De kicsit később Balázs fáradt volt, nyűgös. Mondtam is Csengének, hogy nem volt szép amit tett, hogy felébresztette Balázst, nézze meg, hogy milyen fáradt Balázs, mert nem hagyta, hogy kialudja magát. És elmentem a másik szobába lefeküdni és szoptatni Balázst. Pár perc múlva -mikor Balázs már szunyókált- odajött Csenge és nagy komolyan azt mondta: "Bocsánat, Balázs."

... arra gondoltam, amit Jézus mondott: ha olyanok nem lesztek mint a kis gyermekek...

5 megjegyzés:

  1. Szia!Ismerős amit írtál:)!Bár nálunk Zsófinak sokszor elég a nem szó, hogy hangos ordításba kezdjen.Ha sikerül a blogot összehoznom, akkor megosztom Veled is.Isten áldjon!

    VálaszTörlés
  2. ez a bocsánat szó miért olyan nehéz kiejtésű a felnőtteknek?

    VálaszTörlés
  3. aranyosak a gyerekeid. a fiút szeretném nagyon látni élőben...persze a lányokat is, csakhát a kicsit én is vártam elég gyakran:) s hirtelen már akkora lett...

    VálaszTörlés
  4. :), hátha lesz lehetőségünk találkozni, örülnék nagyon.
    Olyan gyorsan nőnek ezek a babák, szinte sajnálom, olyan jó babázni, olyan aranyosak és olyan jó látni ahogy nőnek, fejlődnek. Aztán az is öröm, látni, hogy a testvérek hogyan szeretik egymást. Balázs sok mindent eltűr Csengének, de azt hiszem hamarosan viszonozni fogja, mert ma mikor Anita hozzáhajolt, nyúlt az arca után. Lesz itt még simogatás de hajhúzás is :D.

    VálaszTörlés
  5. De aranyosak. CSenge tiszta tunderi lehett amikor bocsanatot kert.
    Az egyik legszebb emberi szo a bocsanat es megbocsajtok.
    Ja es kiakadni a gyereken nem erdemes, mert ok nagyon gyorsan tulteszik magukat.
    Jol csinaljatok.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?