csütörtök, január 01, 2009

Mai üzenet

-egy refrén:

Mert Jézus él, Vele szép a jövő,
Ha jő a vész, nem hagy el Ő.
Hatalma véd a próbák éjén,
Így vándorutamat vidáman járom én.

-és amin elgondolkoztam abból amit magamnak olvastam a Példabeszédek könyve 14. részből:

Az asszonyi bölcsesség építi a házat, a bolondság pedig a maga kezével rombolja le.

A szív ismeri a maga keserűségét, és örömébe sem avatkozhat idegen.

Nevetés közben is fájhat a szív, és az öröm vége is lehet bánat.

A bölcs fél a rossztól, és elkerüli, az ostoba féktelen és elbizakodott.

Aki az Urat féli, annak erős oltalma van, fiainak is menedéke lesz az.

A türelmes ember nagyon értelmes, a türelmetlen pedig nagy bolondságot követ el.
A szelíd szív élteti a testet, az indulat viszont rothasztja a csontokat.
-és van bejegyezve itt egy füzetbe egy-két dolog, mert kell a változás.

Ennek ellenére nem vagyok valami újávi hangulatban. S a jövővel kapcsolatosan sem valami derűlátó. Mégis szeretnék minden nap örülni valaminek. (nem is lenne rossz feljegyezni, már csak a tollal való írás kedvéért)

Magamról: jól meg vagyok fázva, szedem a C vitamint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?