péntek, december 26, 2008

Lassan elmúlik az ünnep...

Jó volt együtt lenni ötösben a fa körül, ajándékot osztani, bontani.
Meglepetés:
- kaptam egy mozsarat, legyen a következő mézeskalács sütésnél mivel összetörjem a szegfüszeget.
- Anita tud olvasni. Mindent. De ha lehet ne legyen nagyon apró betűs. Panov apó történetét nem tudtam végig olvasni s mikor akartam folytatni, mutatta, honnan olvassam neki tovább, mert ő már olvasott magának tovább. Lassan megy még az olvasás és szereti, ha olvasunk neki, de már olvas ő is. Nagyon törekszik, szeret olvasni, akar olvasni.
- Találtam egy (nekem) érdekes oldalt, cristianet.fr-t, mikor román nyelvű online Bibliát kerestem. Innen kaptam karácsonyi üzenetet 23-án késő éjjel. És van még az említett oldalon sok jó olvasni és hallgatni való, most épp egy Fărăgău könyvet olvasok, de szeretnék hallgatni néhány prédikációt. Hát azt hiszem most ennek örülök a legjobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?