vasárnap, december 07, 2008

Kipróbáltam

a Diós kervert receptet erről az oldalról, mert volt itthon finom, piacon vásárolt dió, volt egy kis szabadidőm, s kedvem egy gyors, egyszerű, finom sütihez.
Anita is segített, megdarálta a diót és kavarta a tésztát.
Tehát, ahogy én készítettem (mert szeretek variálni, változtatni, feszegetni a határokat):

Hozzávalók bettisen (próbálok kevesebb cukrot tenni, ha lehet):
300 g liszt
250 g cukor
12 kanál víz
4 egész tojás
100 g darált dió
1 sütőpor

Elkészítés: a tojások sárgáját habosra keverjük a cukorral és kanalanként hozzáadott vízzel, belekavarjuk a diót, hozzáadjuk a lisztet, sütőport, majd a tojásfehérjék keményre vert habját.
Az én leremben kicsi lágon tűpróbáig sütöttem.
Hamar kész lett.

Megjegyzés: Ízlett a családnak. (S ez nem semmi!)

2 megjegyzés:

  1. de jó , hogy van segítséged , ügyes nagy leányod van :)

    VálaszTörlés
  2. egyszeru, de nagyszeru sutinek tunik. Ki kell probaljam. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?