vasárnap, december 14, 2008

Kipróbáltam tegnap

a Márta mézeskalács receptjét. És szeretném hétfőn feldíszíteni őket, valahogy így. Persze ha még lesz mit feldíszíteni, mert megtörténhet, hogy a díszítéshez újabb adagot kell készítsek.
Nem készültem fel előre a mézeskalács sütésre, így hát citrom helyett narancshéjjat reszeltem bele, nem volt szegfűszegem se itthon, aztán margarin helyett fele vajat fele zsírt tettem bele. Nem tudom miért, vagyis hát sejtem miért van bennem ez a kényszer, hogy próbáljak variálni. Örülök, hogy sikerült. Anita segített nekem, míg Józsi Csengével játszott, Balázs pedig egy jó hosszút aludt.

2 megjegyzés:

  1. Nos, jól néznek ki. :) Nem értem, miért lett a tésztád kemény, lehet, hogy a variálások miatt részben :), és én nem hidegben, de nem is nagyon melegeben hagyom állni. Könnyebb vele dolgozni, ha nem olyan kemény. Sok sikert a díszítéshez, és persze sok örömet hozzá! (Idén én már 3 adagot sütöttem, de alig van belőle.)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?