kedd, november 11, 2008

Hétvégéről: "Áldjon meg téged az ÚR..."

Vasárnap a délutáni istentiszteleten volt Balázs bemutatása. Eddig még nem voltunk vele istentiszteleten. És most bemutattuk őt a gyülekezetnek és Istennek, a prédikáció a családról szólt, aztán imádkoztunk Balázsért, majd az ároni áldás ének változata is felzendült.


"Áldjon meg téged az ÚR,
Őrizzen meg tégedet.
Világosítsa meg az ÚR
az Ő orcáját terajtad,
könyörüljön terajtad.
Fordítsa az ÚR az Ő orcáját rád,
Adjon békét tenéked." -azt hiszem ez volt az ének szövege. Nekem nagyon tetszik ez az ének.
Nagyon tetszett az igehirdetés. Imádkoztam még itthon és kértem Istent, adjon nekem üzenetet, és megadta. Balázs csak egy keveset nyűgölt, aztán prédikáció közben elaludt, a végén úgy adták vették egymás kezéből, nem ébredt fel. De azért én izgultam itthon rendesen, hogy mi lesz ha netán végig sír. Na, de tudtam figyelni a prédikációra. A szülők értékrendje (Isten, család, ...) mennyire fontos, kihat a gyermekek életére, aztán védelmet nyújtani a gyermekeknek a különböző veszélyek ellen, az ima ereje, fontossága, az istenfélő élet, a kapcsolatok. Elhangzott, hogy az egyik legjobb dolog amit adhatok a gyermekeimnek az, hogy szeretem az apukájukat. És a gyermekkel megtartani a jó kapcsolatot, erre vigyázni.
Nekem nagyon jó volt.

Aztán ahogy vége lett s Balázst elkérték tőlem, Csenge vette át a helyét :). Balázs pedig kézből kézbe járt.

7 megjegyzés:

  1. Én is áldást kívánok nektek, és főleg a kis Balázs egész életére. Úgy szeretem az ilyen ünnepeket.

    VálaszTörlés
  2. Mi is azt kívánjuk, hogy Isten áldja meg a kis Balázst hogy nagyra nőjön egészségben, Isten és emberek előtti kedvességben. Adina

    VálaszTörlés
  3. Köszi a képeket! Olyan nagyon szépek vagytok, öröm nézni titeket! További örömteljes napokat, jó egészséget és főleg Isten áldását kívánjuk az egész család életére, puszilunk szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. Örültem, hogy ott lehettem az ünnepségen :) igazi férfiként viselkedett a kis Balázs, nagyon aranyos volt és számomra is áldás volt az egész alkalom!

    Isten áldjon titeket, hogy mindvégig gyönyörködni tudjatok a gyerekeitekben!

    VálaszTörlés
  5. nagyon aranyosak vagytok!:)Mi is Isten áldását kivánjuk Balázs és a ti életetekre is!

    VálaszTörlés
  6. Hat most mar ertem miert voltak a mamaek ott, Isten aldjon benneteket :)

    Nem csinaltatok kozos csaladi kepet egyutt???

    Ha igen tegyel fell. Csenge kis draga o neki meg kell anya...vegyek csak el a Balazst minel tobben.

    Patrik annak idejen ha kerdeztek hogy oda adja-e a tesvereit ?? mindeg azt mondta Igen Kevint mert Kevin sokat sir :):)

    Aranyosak vagytok

    VálaszTörlés
  7. Az Úr áldja meg a kis Balázst!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?