péntek, november 21, 2008

Azon gondolkoztam,

hogy is van ezzel a gazdasági válsággal... Annyira nem értek hozzá!
Hogy mit jelent nekem a kisembernek, az a következő években fog kiderülni.
Mit kellene tegyek? Nem tudom.
Viszont szeretem elkölteni a pénzt. Megfontoltabb kell legyek.
Nagy dolog, ha valaki tudja mi az ELÉG.
Örülök, hogy nincs már bankkölcsönünk.
Hol kaphatnék egy reális, átfogó képet a világ gazdasági helyzetéről?
Most én úgy gondolom, hogy a bankok juttatták ebbe a helyzetbe a gazdaságot, mert mindig még több hasznot akartak. Adták bőkezűen a kölcsönöket. Az embereknek volt miből költekezni. A fogyasztói társadalom mindent felemészt, lehetett termelni, nőtt a gazdaság. De meddig lehet kölcsönből élni és meddig lehet növelni a növekedést? Egyszer megáll ez a felfelé ívelés. Aztán lefele... Válság esetén az állam is bankokat támogatja, a mi adónkból, s a fizetni nem tudókról a bank "még a bőrt is lehúzza". Ki nem veszít? Hát a bankos. Akárhogy alakul is, neki jó lesz. Boldoguljon ki hogy tud.

Hát én most ezt így gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?