hétfő, október 27, 2008

Nem érzem az óraváltás

pozitiv hatását, mert a gyerekek korán ébredtek, tehát nekem is kelni kellett. Idő kell míg átállunk. Pedig most vakációja van Anitának is, aludhatna későig.
A hétvégén Józsi és Anita Brassóban voltak. A követkéző két képről hiányzunk mi akik itthon maradtunk, Balázs, Csenge és énMost erről is lemaradtam, pedig nagyon szeretem a menyasszonyi tortákat. Biztos finom volt.
De azért küldtek nekem a sütikből bőven. És egy szép virágdíszt is.
Aztán a hétvégén hiányzott a fényképezőgép. Bepótoltuk az este.
Nagymamám küldött nekem megint finom rongyos palacsintát. Csengének is nagyon tetszett.
Volt az este játék, mert azért csak hiányoztak egymásnak, bár Anitának volt ott elég játszótársa, megismerkedhetett az unokatestvérekkel. Most reggel is mióta felkeltek, olyan szépen játszanak együtt, nekem ez olyan öröm, főleg ha Balázs is alszik, mert van egy szabad időm.
Majd még jelentkezem. Szép hetet mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. neked/nektek is szep hetet!
    tenyleg hianyoztatok a menyegzon
    Anitanak hogy tetszett?

    VálaszTörlés
  2. A gyerekek nagyon jól érezték magukat, ami érthető hisz sokan voltak, lehetett a játszótársak között válogatni. Persze mi is jól éreztük magunkat, jó volt sok ismerőssel beszélgetni.
    Azt mondták a rokonok, hogy Krisztina és Csenge nagyon hasonlítanak egymásra :)

    VálaszTörlés
  3. Nektek is szép hetet!Köszi a képeket!:)Marika

    VálaszTörlés
  4. Köszi Marika! :)

    Rena, Józsi is azt mondta :), jól esett neki látni Krisztinát, mert Csengére emlékeztette. S azt mondta szépen beszél Krisztina is.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?