csütörtök, október 23, 2008

Megpróbáltam


átrágni magam "A pH csoda" című könyvön, kivéve a receptes részt, mert ha úgyse alkalmazom, nem érdekes.
A könyv viszont érdekes. Nem akarok se mellette se ellene érvelni. Pár dolgot viszont szeretnék kipróbálni, ha a szoptatásnak vége lesz. Addig is, jó lenne naponta egyszer zöldségsalátát enni. Csakhát télen hol kapok én biozöldséget? Még nyáron sem.
Sok érdekes dolog van benne. Van amiről már olvastam máshol is.
...hogy a tej nem tiszta egészség
...hogy a cukor mennyire káros az egészségünkre
...hogy étkezés közben nem jó inni, inkább előtte fél órával és utánna egy órával
...hogy sok folyadékot kell fogyasztani
...hogy mikor eszünk a szénhidrát tartalmú ételeket ne fogyasszuk együtt a fehérjékkel, pl. krumpli vagy kenyér és hús (egész meg kellene változtani étkezési szokásainkat), erről már máshol is olvastam, ok: mert az emésztőrendszer más-más szakaszaiban bomlanak le
...hogy betegségeink oka a szervezetünk egyensúlyának a megbomlása,
tehát a cél az lenne, hogy helyreállítsuk ezt a sav-bázis egyensúlyt és megtartsuk, tehát ez egy életmód.
És ott vannak az ajánlott lúgosító italok
és az étrendkiegészítők amiket ajánlatos használni.
Mondjuk az étrendkiegészítők használatáról több helyen is olvastam, hogy ajánlottak, mert a mai feltúrbózott zöldségek, gyümölcsök nincs már az a tápértékük mint 30-40 évvel ezelőtt...
Bónusz: le is lehet fogyni, vagy épp hízni és az ideális testsúlynál stagnálni.

Tehát van már valami fogalmam a lúgosító elméletről. Mert igazán kiváncsi voltam.
Oldaluk magyarul: phcsoda.hu, románul: sanatate-ph.com

3 megjegyzés:

  1. Ezt itt nem írtad, de úgy tudom, az is ajánlott, hogy többször enni keveset.
    Na most ezt összevetve azzal, hogy étkezés körül másfél óráig nem jó inni, hogy lehetséges megvalósítani azt, hogy azért mégis sokat igyunk?

    VálaszTörlés
  2. Hát igen , napi 3 fő étkezés és 1 uzsonna.
    Mindenki legyen kreativ és szervezze meg az ivást :D
    Nem tudom. Az evés előtt fél órával inni egy jó nagy pohár vizet próbáltam, és szerintem jó. Akkor étkezés közben nem kell annyit inni, ha egyáltalán kell, és ez azért jó, mert nem híg-tja fel a gyomorsavat.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?