csütörtök, szeptember 18, 2008

A tervezés

jó érzéssel tölt, hogy tudom mit akarok elérni stb. A megvalósítás, főleg ha nem csak rajtam áll...

Azt terveztem, hogy ahogy elüti az óra este a nyolcat, a lányokkal megyünk lefeküdni. De ma még fél kileckor sem volt rajtuk pizsama s kilenc után aludtak el. Délután még azt mondták a lányok, hogy unatkoznak (szerintem Csenge csak utánozta Anitát), este pedig nem találták volna meg a játék végét.

Ma reggel nehezebben ment a felkelés.
A jó az, hogy már nem Csenge adja az ébresztőt, sőt ma fél órával az ébresztő után ébredt. És bár reggeli után kicsit álmos volt, de az alvás du. 2 óra körülre maradt, ebéd utánra. Tehát elég hamar és könnyen alkalmazkodik az új napirendhez.
A kifli amit Anita az iskolában kap nagyon finom. Ahogy Anita hazaérkezik, Csenge kéri is tőle a kifliadagját.

Csengéről: Anyu azt mondta, mikor mosolyog olyan mint Adina. És hogy illik rá a neve, mert egész nap beszél, énekel. Hát én is így gondolom.

3 megjegyzés:

  1. Sokan mondják, hogy az iskola új rendszert hoz és hogy az jó a gyerekeknek, meg a felnőtteknek is :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsike, most hallottam a jó hírt! Szeretettel gratulálunk!! Áron nagy pacsit küld a legkisebb Pajtijának!
    Kívánok jó egészséget mindkettőtöknek és sok finom tejecskét Balázskának!
    Áronék

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?