kedd, szeptember 02, 2008

Anya, Apa, olvass kérlek!

Anita és Csenge is kéri ezt tőlünk minden nap. Ez itt inkább az Anita könyvespolca, de minden könyvet átlapozott már Csenge is, legtöbbnek a címét is tudja, és van amiből idézni is tud, nem beszélve a képekről való mesélésről. Neki ezen kívül ott vannak egy dobozban a lapozók. De Anitának már nem tudom mit olvassak. A múlt héten Tersánszky Józsi Jenő: Misi Mókus kalandjai-t nyomtattam ki a MEK oldaláról és azt olvastam fel. A Grimm legszebb meséit is innen olvastam fel neki. Most épp Vuk-ot olvassuk, nem látta rajzfilm formájában és tetszik neki. (De Micimackót is szívesen hallgatta, pedig azt látta rajzfilm változatban is.) Ma több mint negyven percet olvastam neki Vukból, s nem volt elég. Már nem tudom, mit olvassak neki. Sajnos a MEK gyerekirodalom oldaláról sok van, amit magam sem ismerek, vagy amiről úgy gondolom, még nem olyan érdekes neki. De kell próbálkozzunk, mert nem győzzük könyvvel a lányokat. Még egy kicsi és remélem Anita megtanul olvasni. Mert esténként Józsi olvas Anitának, én pedig Csengánek. Délben pedig sorban, mert csak én vagyok velük. És az szokott történni, hogy én is nagyon élvezem ezeket a felolvasásokat, de mivel este nem én olvasok, lemaradok erről-arról és sajnálom. De még lesz alkalom újraolvasni a gyerekeknek a könyveket és akkor remélem épp azok a részek jutnak nekem, amelyekről most lemaradtam. Megjegyzem, hogy Anita könyvre gyűjt a perselyében. És én is alig várom, hogy újra vehessünk pár könyvet. Már előre kinéztünk egy párat.

3 megjegyzés:

  1. Ha megtanul olvasni sokat fog olvasni, es meglatod Csengenek is fog olvasni, Patrik is olvasott a tesojainak.
    Ami fantasztikus ha szeret olvasni hogy kesobb sok konyvet megvehetsz neki amiben szeretned hogy dolgokat megertsenek amik neha jo ha nem csak a szulotol halja.
    Patrik most olvassa az Elragadtatas sorozatott, de pl nagyon szereti elolvasta mar tobszor a Repulj kicsim repulj Nicki Cruz-tol miutan itt szemelyesen talalkoztunk vele. Szoval sok jo konyvet elolvasott azert mert szeret olvasni. Az ikrek is mind erdeklodobbek.

    mpd5

    VálaszTörlés
  2. Alig várom,hogy Renáta nagyobb legyen és olvassak neki!Remélem szeretni fogja!

    VálaszTörlés
  3. Kobak könyvét jószívvel felajánlom kölcsönbe. Van még Andersen és Hauf válogatás is, de az sztem nagyobbaknak való és egyebek, holnap megnézem, ha Áron éber lesz.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?