csütörtök, április 03, 2008

Van egy kérdésem

vagy talán nem is kérdés...
Az úgy van, hogy én ritkán sütizek.
Van egy egyszerű de nagyszerű piskótarecept: ahány tojás annyi kanál cukor és liszt...
Nekem ez a piskóta mindig "összeesik". Nem tudom miért.
Segítsetek! Vajon mit nem csinálok jól?
Most vasárnapra is készítettem egy ilyen piskótát, mert ez gyorsan megy, és fáradt voltam, se erőm, se kedvem nem volt már nem tudom milyen sütihez, s hát persze összement. Az íze nem volt rossz, mind elfogyott még vasárnap, de azért én jobban örültem voltam, ha nem homorú a teteje.

3 megjegyzés:

  1. Hat nem tudom en igy szoktam. Tojas feherjek kemeny( jo kemeny- amig a tojas nem esik le a haverorol) habba vered a cukor felevel. A cukor masik felet a tojas sragajaval es sutoporral( tettel bele sutoport???)simara kevered, a sargajat hozza teszed a feherjehez es hozza adod a lisztett. Megsutod, en mindeg mengezem fogpiszkaloval hogy atvan-e sulvea piskota. Tobbhelyen bele szurkalom a fogpiszkalot es ha nem ragad akkor meg van sulve. Kiveszem es hagyom kihulni, addig nem csinalok vele semmit amig ki nem hul. Szobahomersekleten hagyom kihulni.

    Nem tudom segitettem??? vagy te is igy csinalod???

    mpd5

    VálaszTörlés
  2. a piskótasütésnél az a lényeg, szvsz,:) hogy jól előmelegített sütőben nagyon kicsi lángon kell sütni. És én nem nyitom ki a ler ajtaját, csak közel egy órai sülés után, így nem esik össze. Addig csak zseblámpával ellenőrzöm. De van, aki azt mondja, hogy a ler a hibás, ha a süti összeesik, megtörténhet...

    VálaszTörlés
  3. Hát a cukrot mind a fehérjébe tettem. És sütőport sem tettem, úgy tudtam, ebbe nem kell.
    De ki fogom próbálni így is.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?