péntek, március 21, 2008

Rohanás

volt eddig ez a nap.
Reggel vérvétel. Egy gyors kör a Billában, főként friss húsért.
Aztán rohantam a könyvtárba, a dolgozathoz kell még olvasnom ezt-azt. Útközben vettem néhány doboz teát a "Plafar"-ból.
Itthon gyorsan ebédet főztem, mert néhány napja Csenge 12 órakkor már levest akar enni.
Ebéd után kidőltem. Csak 15 percre feküdtem le, de 1 óra lett belőle.
1 óra óta Anita és Csenge együtt játszanak. De arról nem írok, hogy néz ki a nappali, alig van talpalatnyi hely.
Kenyeret sütöttem, de most fehér lisztből és korpából, mert elfogyott a teljeskiőrlésű liszetem. És készítettem holnapra egy "tortát", mert Anita panaszkodott, hogy már rég nem volt torta. S nekem nehéz vasárnapra sütizni, mindig annyi minden összejön szombatra, ez az egyetlen nap a hétből, amikor általában együtt a család. Holnap is cipőt kell venni a lányoknak stb.
Tojásfestés azt hiszem az idén nem lesz, vasárnap szüleimnél ebédelünk, lesz ott festett tojás is. Nem sok főtt tojást eszünk.

... jó lenne kicsit most már megállni, elcsendesedni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?