péntek, március 21, 2008

Elmentünk

a gyülibe, de mivel elfelejtették a fűtést bekapcsolni és hideg volt, a lányokkal hazajöttünk, Anita csúnyán köhög, Csenge is harisnya nélkül volt, mert melegre számítottam a teremben. A teremnek elég sok idő kell, hogy felmelegedjen, mert most kint is hideg van. Pedig nekem is jó lett volna felmelegedni. De egész ki vagyok borulva, tudom, alszok rá egyet és elmúlik. De nem tudom megérteni, hogy miért olyan fontos az, hogy mit gondolhatnak egyesek, fontosabb, mint a tisztesség és a becsület?! Általában meg vagyok elégedve, sőt, örülök, hogy magyar vagyok. Egyetlen hátránya itt, az, hogy nincs más magyar gyüli, ahová mehetnék... mert néha nagyon mehetnékem van, de nagyon!
Szép nagypéntek! Nem hiszem, hogy megéri így felhúznom magam, de most ez van.
Keresek a neten valami jó hallgatnivalót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?