vasárnap, március 02, 2008

Nem tudok

aludni.
Tegnap délután megint fejfájás kínozott. Nem állítom, hogy a pocaklakó miatt van, lehet ez a fura időjárás az oka, február végén nappal 22 fok, március 1. hideg viharos szél, eső, villámlás. Na de most nem fáj már a fejem. Az este Csenge sikeresen elaltatott. Már kicsit jobban van, ma éjjel még nem ébredt meg. Szeretem figyelni a szuszogását. De azért még jobban szeretnék ilyenkor aludni. De majd lassan hozzászokom ehhez a programhoz. Felkeltem, mert úgyis csak egyik oldalamról a másikra fordultam, hiába, miközben rém éhesnek éreztem magam. Meg is ettem egy fél nyers répát, így már sokkal jobban érzem magam. Az este lefelejtettem kivenni a húst a fagyasztóból a leveshez. Ezt is kivettem most. S kicsit pötygök.

2 megjegyzés:

  1. terhesség alatt állitólag teljesen normális a fejfájás, igaz, hogy én forditva működöm, mert nekem olyankor sohase fájt, viszont azelőtt meg azután fájt eleget, pl. épp most is:) valaki nekem azt mondta, hogy te egész életedben kismama kellene legyél! na, azér' azt ne!!!:))
    neked meg nyugis, fejfájásmentes napokat kivánok, sok-sok alvással, pihenéssel, de azért legyen bejegyzés is!:))
    bocs, most csak ilyen seeleje, sevége kommentre futja:)

    VálaszTörlés
  2. köszi a kommentet és a jókívánságot :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?