kedd, március 11, 2008

Nem nagy kedvem van írni,

mert Csenge szerintem nincs egészen jól, de lehet hogy én gondolom rosszul.
Szóval hallottam a héten arról, hogy van totyogósok hasmenése, ami nem egy betegség. Kerestem a neten, találtam olyat, hogy totyogósok hasmarsa, amiről eddig nem tudtam. Most még csak azt kérdezem magamtól, vajon Csengének is ez van, mert ha diétázik csak egyszer, ha nem 3-4 szer puhát termel a bilibe, az állag ugyanaz, nem lázas, étvágy van... Megpróbálok tejet is adni neki, úgyan meddig diétázzon? Hát ilyesmik járnak a fejemben.
Tegnap többet jártam a városban. Az emberek komolyak-komorak, sietnek. Alig látni egy derűs arcot, ragyogó szempárt.

3 megjegyzés:

  1. Remélem, megnyugtatott a cikk, elolvastam és ez is nagyon igaz.
    A te Csengéd annyira derűs és vidám az előző posztban, hogy légy szi, ne aggódj...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se aggódj! Ahogy már mondtam, mi átmentünk ezen és túléltük! És legyen kedved írni, még ha csak a gondjaidat is, mert mi megnyugtatunk és imádkozunk értetek! Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek. Olyan jó, hogy vagytok!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?