szombat, március 08, 2008

Kissé nem a legszebben alakult ez a nap,

mert mi felnőttek nem voltunk a legjobb kedvünkben. J. a számítógép miatt, én meg, mert hiába diétáztatom Csengét már három napja. Nem megy a hasa, de azt sem mondhatom, jól van. Lehet csak a foga, de lehet, hogy nem. A Smecta port nem találta finomnak, a teát se kérte. Én már rég meguntam volna a banánt, de ő még eszi. De azért mégse olyan ez az evés mint amikor jól van, így hajnalban félálomban ilyesmit mondott szegénykém: kanál, krumpli. Úgy adnék neki mindent enni, de nem lehet. Ettől eltekintve a lányok meg rajtunk lógtak ezen az esős, hideg márciusi napon. Csenge nagyon nyűgös volt, persze nincs jól a gyerek. De azt hiszem én is nyügös voltam. Jó, hogy este lett és csend. Ma megkérdeztem magamtól, hogy fogom én bírni három gyerekkel? Persze a választ is tudom, hogy túl fogjuk élni, és nem csak. Csak most egyáltalán nem így éreztem. Igaz, sokszor nem az érzések a legfontosabbak. Várom már a diétázás végét. Lesem mi kerül a bilibe, és persze hányszor. Tegnap és ma csak egyszer, javulás az azelőtti háromhoz képest, de ez még nem elég. Pedig már meguntam, hogy nem tudunk rendesen együtt enni, csak píritott kenyeret. Na de holnap ez nem lesz nagy gond, mert a gyüliben kajálós nap lesz, így délutánig kettecskén leszünk itthon Csengével, lesz időnk kedvünkre diétázni s egymást szórakoztatni.

9 megjegyzés:

  1. Remelem jobban lesztek, szegeny mar kajaval allmodik, nem semmi, ha jobban lesz meglatod bepotolja.

    A hideg esos MArciusra mondjuk mi orulnenk neki, itt ma lehult vagy 30 centi felett ho, mar olyanok vagyunk mint akit a ho eltemet....nincs tul hideg -8 korul de ho...hat most jobban orulnek ha mar itt is ene mert itt ket hetig kell essen hogy ezt a sok ( nehol mar 5-6 meter magas hocsomokat)az utabol elmossa.

    Es igen is lesznek meg ilyen napjaitok....de ez ezzel jar a gyerekneveles. De jo hogy evente a napok nagyobb resze nem ilyen.

    VálaszTörlés
  2. Miért kell diétáztatnod? Csak hasmenése van?
    Mi nem szoktuk a gyerekeket. Az az általános vélemény, hogy aminek ki kell jönni, az hadd jöjjön ki, nem jó, ha a szervezetben marad. Ha csak ennyi a gond, adj neki bátran. Csak a folyadéka legyen megfelelő.
    Bocsi, ha túl merész voltam...

    VálaszTörlés
  3. Nóémi, ez érdekes. Hasmenéskor nem diétáztattok? Adjak neki enni rendesen? Biztos nem bánná. Amúgy ez nem is olyan igazi hasmenés, csak nem múlik.

    VálaszTörlés
  4. Igen, tényleg nem diétáztatunk. Persze kórházban nem kapnak a gyerekek igazán nehéz ételeket, de rendesen esznek. Arra persze odafigyelünk, hogy milyen étel jöjjön a konyháról, de amikor Pesten voltam Fertőző osztályon, ott ették még a szaftos húst is krumplival, ha jólesett nekik és kívánták.
    Most így komment formájában nem akarom részletezni a folyamatokat, de tényleg az a jó, ha kiürül a szervezetből. Csak igyon bőségesen, biztos valami enyhe vírust fogott ki...
    Mielőbbi gyógyulást nektek! :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nóémi! Jól jött ez a bátorítás, mert már nagyon erőt vett rajtam a csüggedés...
    remélem már nem tart sokáig.

    VálaszTörlés
  6. teljesen egyetértek Noémival, én sem diétáztatom őket enyhe hasmenésnél, sajnos erre csak a harmadik gyereknél jöttem rá, a másik kettőt még kínoztam:)) így meg szinte észrevétlenül elmúlik, nagyon hamar helyrejön és nem is viseli meg egyáltalán. Lehet már későre írok, azóta biztosan túlvagytok rajta. És nagyon szép a kis Virágod a virágok között!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Emi!
    Sajnos még nem vagyunk túl rajta.

    VálaszTörlés
  8. Hat magambol kiindulva...en sem dietaztatnam a gyereket, mert en, ha hasmenesem van nem dietazok, hanem eszek, hogy legyen mi kimenjen. Aztan az neha kell, hogy kitisztuljon a belrendszerunk. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?