péntek, március 14, 2008

Ma voltam

a kórházban vérvételen, hát jól megcsapoltak, mint tán még soha. Igazán nem értem miért kellett annyi vért venni, milyen tehnikával dolgoznak, mert eddig mindig kevesebb vérből is el lehetett végezni ezeket az analíziseket, igaz a múltkor egy részét nálunk a laborban végeztem el, amit mi nem csinálunk, azt meg a kolleganőm a másik labroban. Na, de túléltem. S mivel már esedékes volt, a doki ecot is csinált, csak mivel a kórházban voltunk, nincsennek kinyomtatott adataim, de minden oké, láttam a babát, kicsi édes. Amúgy ma is rém fáradtnak éreztem magam. Voltam a tavaszi kiállításon, vásroltam is, többek között magamnak blúzt, amibe kettecskén is beleférünk majd. Holnap sajnos suli is lesz, 12-től 4-ig. J. se lesz itthon. Na, de jó éjt, én már aludtam egy sort ma este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?