szerda, március 05, 2008

Ilyen is van...

Az este nem feküdtem korán.
Reggel 6 körül Csenge megébredt, forgolódott, szopizott (ez már inkább cumizás, mert nem nagyon van már tejem), nem találta a helyét. Mi lehet a baja?
-Csenge kérsz tejcsit? - kérdeztem
-Igen.
Kimentunk a konyhába. Megivott egy pohár tejet. Már fél hét volt. Visszamentünk, lefeküdtünk. Reméltem, telt hassal visszalaszik. De alig egy 5 perc múlva, megszólal újra:
-Kaka.
-Kell kakizni? - kérdeztem, és szerettem volna nemleges választ hallani.
-Igen. - jött a komoly válasz.
Akkor hát felkapcsoltam a villanyt. Elővettem a bilit és vártam. Csenge a bilihez "tartozó" kosárban keresgélt. Sejtettem, alvás most már nem lesz. J. is felkelt és Anita is, mire Csenge elvégezte a dolgát. És értésemre adta, már nem akar lefeküdni. Hát felöltöztünk, reggeliztünk. A nagyok elmentek, mi itthon maradtunk.
Olvastunk, danoninóztunk. Fél kilenckor már kissé kába volt Csenge, és én is.
Most alszik.
Még nem volt ilyen korai reggelem Csengével (hála Istennek a szoptatásért!). Meglátjuk szokás lesz-e belőle? Reggel 6.kor ébredni, s nem csak, hanem fel is kelni?! :(
Ma kell nemjek suliba, elég sokat leszek elmenve. :(
Nem valami fényes a jövő, zsúfolt napoknak nézek elébe. Május már szesszió, rövöd 20 nap. 11 vizsga. Semmi kedvem az egészhez. Nem is látom, hogy jutok a végére.
Most megyek, főzök egy kis borsólevest.

4 megjegyzés:

  1. Nem kell az egészre gondolni, mindig csak a következő akadályra. Különben hozzá se fog az ember semmihez. Sok erőt neked!

    VálaszTörlés
  2. Én is kívánok neked sok erőt! Amúgy Krisztina a tegnap reggel csinálta ezt, hogy hajnalok hajnalán már fel akart kelni.

    VálaszTörlés
  3. Tudom hogy ismered te is a VAGYOK-ot, O nem volt, nem lesz....minden napnak a maga terhe, ahoz hogy minden napom maximalisan a legsikeresebb legyen megtanultam egy egy nap terhet vegig gondolni, tervezni, volt amikor orankent kellett kernem Isten segitseget. Ne aggodalmaskodj!!!

    A korai keles....nem biztos hogy altalanos marad, ha igen megszokod, ahogy latom te se vagy egy reggeli szemelyiseg. Patrik eveken at minden reggel 5-kor kelt,4:55 es 5:05 kozott, sose kellett ebereszto ora, oda adtuk neki a cumis uveget, kiitta es meg aztan aludt egy sort, en azert engedtem hogy a tejet cumis uvegbol igyak sokaig, mert azzal aludtak mindeg el.

    Sok sikert a valtozasokhoz, es elvezd oket, mert most rengeteg sok valtozason fogsz atmenni, fogtok mint csalad atmenni es ha nem tanulod meg tudatosan minden napot elvezni nehez lesz.Nezd a pozitiv dolgokat mindeg es emglatod minden napban van valami oromre melto.

    mpd5

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?