szerda, március 05, 2008

Hazafele jövet

vettem itt a sarki élelmiszerboltból egy liter 1,8 százalék zsírtartalmú zsacskós tejet, 3,2 ronért. Kissé drága, de ilyen esős időben ez van a legközelebb. Aztán itthon bekapcsoltam a rádiót. A tejtermelők és feldolgozók vitatkoztak. Mert van ahol 1 liter tejért nem tudom milyen faluban a néni 0,5 ront kap, ha nem akarja eladni a tejet ilyen árban, akkor megtarthatja. Van ahol 0,8 ront, vagy 1,2 ront fizetnek 1 l tejért. Egy hölgy azt mondta, ő a 2,5 ronért adja a tejet, azt nem értettem, hogy a feldolgozónak vagy másnak.
A tej amit én veszek már le van fölözve stb.
És azt is mondták, hogy nem ígérhetik, hogy a tej nem fog drágulni.
Hát így.

5 megjegyzés:

  1. nem inkább 3,2 ronért vetted azt a tejet?:) mert még így is borzasztó drága ahhoz képest, amennyit a gazdáknak fizetnek érte. Arról nem is beszélve, hogy csak szűk 9 deci van a zacskóban.

    VálaszTörlés
  2. he-he, igazad van, kijavítom

    VálaszTörlés
  3. ó, nincs mit, csodálkozom, hogy egyáltalán észrevettem, mert sokszor nem vagyok tisztában még mindig ezekkel a pénzekkel...:)

    VálaszTörlés
  4. 2006 oszen egyik Temes megyei tejfeldolgozónak kerestem Magyarorszagról beszállítót. A tulajdonos szerint neki megéri onnan elhozni a tejet. Romaniában a tejtermelőktől felvásárolt tej nem elég jó minőségű, nem felel meg a normáknak. Sajna, ez van.
    Hajni

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?