hétfő, november 19, 2007

Most akkor

blogszünet!
Érdekes, ha lebetegszem, minden házi gyógymódról elfeledkezem. Így történt, hogy ez a megfázás ennyire levert. Rémes. Pedig semmiségnek véljük. Tehát elfelejtettem, hogy hasznos sós vízzel gargarizálni, lábat forró vízbe tenni és közben forralt bort iszogatni, C-vitamint szedni, "ser fiziologic"-ot csepegtetni az orrba, esetleg svéd cseppet- mondják nagyon hatásos, csak rém kellemetlen, aztán ott vannak a gyógyteák, az olajkúra is segít, propolisztabbletták, s ahogy egy fülorrgégész mondta, gyógyszerel 7 nap alatt elmúlik, gyógyszer nélkül 1 hét alatt. NA, hát várom, hogy elteljen az 1 hét. Elég kába vagyok, mindig aludnék. Már Csenge is megtanult orrot fújni, annyiszor látta már, hogyan kell. Nagyon örülök, hogy a lányok eddig nem betegedtek meg.
Anita nagyon szereti az ovit. És én is örülök, amikor utánna mehetek, jó beszélgetni vele.
Csenge jól eszik, aranyos, egyre többet jár egyedül.
Holnap reggel nyolcra kell mennem. Imádkozom, hogy ne ébredjen fel, tudjak elmenni, ő meg aludja ki magát, mert csak 12 után jövök haza.
Ja, és vasárnap délután engem kiprédikáltak. Pedig hát, V.G. nem is Temesváron lakik. De nem baj. Bárcsak kikelne és gyümölcsöt teremne az Igemag a szívemben.

6 megjegyzés:

  1. Most akkor eddig volt a blogszünet, vagy ezután lesz? Gyógyulj meg, te lány. Amúgy én is elkaptam Annától a náthát. Ki az a V.G.? S miért kell téged kiprédikálni? Ezt tényleg nem értem. Hát akkor jó éjt, meg minden...

    VálaszTörlés
  2. igen, nagyon aranyos volt Csenge a tegnap is az orrfujassal :))
    gyogyulast es legy ugyes most :)

    VálaszTörlés
  3. Hogyhogy kiprédikáltak?,? ezt én sem értem. És gyógyulást neked, sok erőt!

    VálaszTörlés
  4. GYógyulj meg, ügyesen, Lidia! Úgy tűnik, nem haragszol nagyon azért a kiprédikálásért :) Persze most mindőnket furdal a kíváncsiság...

    VálaszTörlés
  5. csak úgy megjegyzem, hogy nekem is nagyon hasonló érzéesem volt akkor a prédikáció alatt...
    mondta is V.G. az elején, hogy mindannyiunkat így vagy úgy meg fog ütni az ige...

    VálaszTörlés
  6. Hát a téma a panaszkodás volt, Malakiás könyvéből volt felolvasni, nem ismeretlen Ige, de nem gondoltam volna, hogy ennyire, épp ennyire rólam van szó... túl jó véleményel voltam magamról, és a látszat sokszor csal...

    Blogszünet: eddig 1 nap, s ezután még nem tudom.

    Szeretnék minnél hamarabb meggyógyulni, mert így kicsit nehéz a fejem.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?