szombat, szeptember 29, 2007

Vége a vakációnak,


vége az olvasásnak? Ha nem is szó szerint, de már nem olvashatok azt, amit akarok, illetve azt akarok majd olvasni amit kell. Pedig szeretek csak úgy olvasni ezt-azt.
Most elolvastam:
Vekerdy Tamás: Az óvoda és az első iskolai évek - a pszihológus szemével
Saxum Kiadó Bt.
Kölcsön kaptam K.tól. Tetszett. Az Utószó is, ahol megemlít néhány tetsztet, amelyeket használt (ezt ma olvastam). De a könyv nagyon jó. Csak kár, hogy a valóság annyira más, illetve tudjuk mi jó a gyereknek, mégis sok helyen annyira nem a gyerek igényeihez alkalmazkodnak a nevelésben, oktatásban. De szülőként is tanultam belőle.
(Csenge még mindig elvan Józsival)

1 megjegyzés:

  1. én is szeretem a Vekerdy-könyveket, de ez még nincs meg. De mostmár biztosan meglesz:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?