szombat, szeptember 29, 2007

Nem tudom

hova tenni, hogy ennyi öröm egy napra. Nagyon szeret engem Isten s biztos vannak akik imádkoznak értem, azoknak írom, nem hiába.
Ebéd után (ami du. 3 körül volt), fél hatig Csengi elvolt nélkülem. S ha már kiblogoztam magam, palacsintát sütöttem, még melegen el is fogyott, mióta Csenge megvan, ritkán futja rá.
Este kimentem egy kicsit a lányokkal a parkba, találkoztunk Anita egy volt ovodatársával és az anyukával, váltottunk pár szót, és most már még jobban örülök, hogy ovodát váltottunk. Szabad-e ennyit örülni? Lesz-e ennek visszavágója. Vagy néha olyan látatlanba kell döntést hoznunk, csak úgy hittel, s aztán majd jönnek a bizonyítékok, hogy tényleg jól döntöttünk? Azt hiszem ez utóbbi áll most.
Ma este újra volt Csenginek egy hiszti próbálkozása. No, de nem vert át. Látta a fényt és ki akart menni. S micsoda sírást rendezett! Aztán eldőlt az ágyon, kereste a helyét. Békén hagytam egy ideig, de aztán megsimogattam a hátát. Hát azonnal felült -én attól féltem elkezd sírni, de nem, hozzám bújt, mintha azt mondta volna, nem haragszom, szeress, és álombaszopizta magát. Ma este így volt. Mindjárt elalszom.

2 megjegyzés:

  1. Amikor ennyi öröm ér, egyszerűen örülj és ne gondolj arra, hogy lesz-e ennek visszavágója. Igenis, néha sok öröm ér, hogy tudjunk erőt gyűjteni a nehéz napokra, mert ezek váltják egymást az életünkben. És a megosztott öröm kétszeres, úgyhogy én is nagyon örülök veled!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is, én is! Ami agyerekekkel kapcsolatos, mindig olyan nagy öröm, ezt én nagyon meg tudom érteni!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?