szerda, szeptember 26, 2007

huh...

Reggel megnéztem az időjárást. ...csak most kerültem újra netközelbe, még nem is blogolvastam.
Mit csináltam egész nap? Altattam Csengét, sétátam a parkban Csengével, vásároltam, ebédet készítettem, újra kimentem Csengivel, elmentem az oviba, szülőértekezleten is voltam, este megint kimentem a lányokkal a parkba.
Azért írtam le mindezt, mert rövidebb, mintha azt írnám le, mit szerettem volna még elvégezni ma.
Csengi elmarad édesanyámmal, de ma már keresett.
Tetszik az új ovi, az igazgatónő hozzáállása. Pl. azt mondt, amíg ő lesz az igazgatónő, az oviban nem lesz tévé. Meg tudja mit akar, dinamikus, tetszik. Egész más a légkör mint a másik oviban. Anitának is tetszik.
Ma este újra volt hiszti. Kint (este gyalogosan mentünk ki, babakocsi nélkül) be akart menni a húsüzletbe, de bent meleg volt, s nem akartam csak be-ki járni. Hát szépen mondtam, hogy nem és arrébb tettem, nyolcszor vagy tízszer. Akkor aztán elment onnan. De megtanulta mondani, hogy "be", amikor be akart menni. Megjegyzem, az ABCbe bementünk-kijöttünk jó párszor. Tehát nem semmit nem, de van amit nem lehet. Aztán itthon is volt hiszti. Fürdés előtt bilire szoktunk ülni, most nem és nem. Aztán fürdeni se akart, nem és nem. Hát így lesz ez minden este? Most alszik, de lehet mindjárt megébred. Akkor kezdjük előről a tegnap esti műsort?
...Zajlik az élet. De így szép :)

4 megjegyzés:

  1. Korán kezdi a dackorszakot....:)

    VálaszTörlés
  2. :))korán kezdi ,lehet hamar be is fejezi!az oviba szokott lenni tv?a,ilyet még nem halotam!

    VálaszTörlés
  3. Meg a masik oviban volt egy terem 3 even aluliaknak - ott mar reggel bombolt a tv.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?