csütörtök, augusztus 23, 2007

Szóval,

ez így nem mehet tovább! Két (vagy három) éjjel későig olvastam. Fáradt a szemem. Két nap egymás után kávéztam, harmadikon már nem, nehogy függővé váljak. :))  Azért fáradt az voltam. Aludni tudtam. Sokat olvastam. Mostmár komolyabb olvasmányaim lesznek.
Holnap be fogom fejezni az elpakolást, hisz hétfőtől készülünk Parajdra: számba veszem mi kell, előkészítem, vásárlás, ... ajaj.
Elkészítettem az almaecetes mézes szörpöt. Két litert. De ezután inkább ízlés szerint fogom adagolni az almaecetet és a mézet. Finom volt. Anita is szerette.
Fáradt vagyok.

9 megjegyzés:

  1. Egy nap egyet ihatsz nyugodtan, nem leszel függő, ne félj. Mi 9 éve ennyit iszunk, s még mindig nem növeltük az adagot.:)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és terhesség, meg szoptatás(kizárólagos) alatt nagyon könnyen le tudtam mondani róla.

    VálaszTörlés
  3. én is egyet értek Emivel,ha egy csészét iszol naponta,nem leszel függö(én már nem is tudom hány éve iszok:))

    VálaszTörlés
  4. lehet, de nem teljes, 2, 3 vagy 4 kiskanál kávé 1 csészéhez :))

    VálaszTörlés
  5. milyen kávét iszol?Én csak egy kiskanált teszek egy csészéhez,tehát ez nem erös:)

    VálaszTörlés
  6. én is. de van aki 2-vel issza :)

    VálaszTörlés
  7. a legerössebb kávét a babi anyóssa fözi,brr...atól aztán gyorsan ver a szived:))igaz kicsi adgot kapsz,de az elég.Én nagy csészébö iszom,de mint mondtam nem erös és tejjel iszom.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?