kedd, augusztus 14, 2007

Kávét!

Mától átállok a kávézók táborába. Elméletileg. (most épp nincs kedvem kávét inni)
Mert állítólag
-a rendszeres kávéfogyasztás csökkenti a májrák kockázatát
-csökkenti a vastagbélrák kockázatát nőknél
(lásd itt)
-nem ártalmas, sőt... aki kíváncsi, olvassa el.

Tehát utánna kell nézzek, melyik az igazán jó kávé. S mivel a cukor nagyon mérgező (itt és itt), a cukor nélküli kávéra kell rászoknom.
Aztán hogy is kell kávét főzni? Kaptunk egyszer egy kávéfőzőt, sokáig azzal főztük a teát. Ha vendégünk kávét kért, megkérdeztem, hogyan készítsem el, esetleg ha el akarta készíteni magának... Tehát ha vége a szoptatásnak vagy ha jön egy szesszió (vajon jön még, mi lesz velünk?), gyakorlatban is átállok a kávézók táborába. Addig is tiszteletem a kávézóknak!

11 megjegyzés:

  1. Jó ilyesmit olvasni, főleg annak aki kávézik:) Különben én szoptatás alatt is kávézom, naponta egyet, nem vettem soha észre, hogy ártott volna a kicsinek.

    VálaszTörlés
  2. Na, ez a pószt nagyon tetszik nekem. Neked is puszi, meg tiszteletem és üdvözletem! :)

    VálaszTörlés
  3. Welcome to the dark side! A kávéfőzéssel meg kísérletezni kell, amíg eltalálod, hogy te melyiket és hogy szereted. Mert mindenki másképp főzi...eredetileg én is cukor nélkül ittam a kávét, aztán rájöttem, hogy cukorral finomabb. Úgyhogy inkább a teát iszom cukor nélkül, abból ugyis sokkal több elmegy, mint a kávéból.

    VálaszTörlés
  4. ... mennyi vízhez mennyi kávé?
    Lassan minden infót megkaptam. Kezdhetem. :)

    VálaszTörlés
  5. Csak azért kérdeztem, ki nen ugorjon a szívem, ha túl erős lesz :))
    Át kell rendezzem a konyhát: kávéfőző, kávéskészlet...

    VálaszTörlés
  6. akkor legkozelebbi alkalommal ajandeknak keveskeszletet szerezzek be? :D

    VálaszTörlés
  7. NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    azt hiszem 30 szemelyt tudn;k egyszerre megkaveztatni, annyit kaptunk mar, mi a nem kavezok. Inkabb egy profi kavefozo...

    VálaszTörlés
  8. Nahát,én is szivesen kávézok...Naplopo a kávé finom cukor nélkül is,én egy kicsi tejet teszek bele:)...Betti sok sikert a te kávé "receptedhez",A svájci kávé a legfinomabb:)

    VálaszTörlés
  9. Nahát, meg kell állapítsam, hogy a kávé nagyon hálás téma. Mennyi komment! Mindenkinek van róla véleménye.

    VálaszTörlés
  10. a kavefozot megszivlelem :P
    lassan de biztosan en is tarsulok. na meg nem rendszeres fogyasztokent, csak ugy ni, alkalmikent :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?