vasárnap, július 29, 2007

Szeretem Szombat

Tegnap is ilyen Szeretem Szombatom volt, aminek két legfontosabb jellemzője az együtt és a lazítani. Sokszor a szombat a hét legkedveltebb napja, nem mintha a vasárnap rossz lenne, csak gyakran a vasárnap fárasztóbb mint egy munkanap, vagy most hogy nem járok munkába, mint egy hétköznap. De a tegnapi nap nekem nagyon jó volt, főként, hogy este Józsi elvitt egy másfél órára Buziásra is. Együtt örültünk a lányoknak, Anita már elég jól biciklizik két keréken egyedül, Csenge a lovacskás körhintát nagyon szerette. El-elmarad kicsikét nélkülem. Ennek az lenne az ára, hogy este alig tudok felkelni mellőle, annyira éberen alszik? Az este kénytelen voltam lemondani a késő esti netezésről...
Tegnap vettem és főztem kukoricát, idén először.
Csenge azt hiszem nemsokára fog beszélni :)) . Mondja baba, valami apa-aba félét Józsinak, valami addide is van, nem is tudom még mi... A dinnye darabot ha a kezébe adom, amit ő mindig szeretne, én meg próbálom elkerülni, jól összeszorítja, hogy a lé végigcsorog a kezén, s csak aztán teszi a szájába :)) Szeret inni és jól összevizezni magát.
Nagyon szertnek a lányok együtt fürdeni, öröm nézni őket.
Talán majd egy következő alkalommal teszek fel képeket.

3 megjegyzés:

Mi a te véleményed?