csütörtök, július 26, 2007

röpke bejegyzés

Kedden találtam egy blogban két linket. Szerdán nem vasaltam, nem mostam, nem főztem, hanem net-olvastam, amint lehetett a lányoktól. Szeretek mást is olvasni, mint amit mindenki ír, más vélemény, más megközelítés... Ezért olvasom -most már elég ritkán futja az időmből, az altermdiát is. Eltekintek attól, hogy kissé ortodox, hazafias. De itt olvastam jó cikkeket a globális felmelegedésről, lehűlésről, pro és kontra, jó provitás cikkek vannak az abortusz ellen, ki pénzeli a fogamzásgátló kampányt, Kínában miért csak egy gyerek, s egyéb "kuliszatitkok". No, de szerdán nem az altermediát olvastam, azt hiszem most vakációban vannak. De most kicsit összevisszaság van a fejemben, de ha alszok tisztulnak a dolgok. Majd írok miről olvastam.
Itt van az íróasztalomon a Patricia Hedges "Personalitate și temperament" 200 oldala, azt kellene inkább olvassam. De engem annyi minden más is érdekel... Pedig egy a szükséges dolog... Bárcsak tudnám mindig a jobbik részt választani!

1 megjegyzés:

Mi a te véleményed?