kedd, július 24, 2007

megvagyunk


He-he, az alábbi bejegyzést tényleg tegnap írtam, csak Csenge megakadályozta 'publikálást'. Az este fáradt voltam nagyon, lefeküdtem a lányokkal, de úgy, mint majd Parajdon, velük együtt aludtam (egy ágyban). Jót aludtunk. Csenge reggel száraz pellussal ébredt és persze azonnal bilire is ültettem. Még jó. Ezt azzal magyarázom, hogy éjjel nem ébredt fel, hisz mellette volt 'ami' kellett, eddig ugyanis azt figyeltem meg, hogy éjjel mikor felébred (és keres engem) telítődik a pellus is, tehát ehhez ébren kell lenni.
Vasaltam, mesét olvastam, mikor Csenge aludt blogozás helyett puzzlet raktunk ki Anitával. Elmaradt a blogozás, de azért jó volt a tegnapi nap, mert délelőtt 10-kor hűvösebb volt mint máskor reggel 8-kor, mert net nélkül is lehet élni, igaz nem sokáig, a lányok is örültek, hogy nem a képernyőt figyelem, este elmentünk vásárolni a lányoknak, vacsoráztunk egy jót az anyumnál... stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?