csütörtök, június 28, 2007

még élek

Fáradt vagyok mire blogközelbe jutok és nyugalom is van körülöttem. Elfelejtem amit leírtam volna... Úgyse fontos... apróság... A lányoknak kell odafigyelés, idő, derü. Még az eszem sem járhat a blogoknál: vajon ki írt és mit. Ez elvonókúra. Máskülönben kiborulok, s modhatok én akármit, ha olyan nagyon szeretek gép előtt ülni... Meddig tart a mindjárt? Rám itt és most van szükség. 5-10 év múlva majd elboldogulnak nélkülem is talán... Kellemes vakációt mindenkinek! Néha még jelentkezem majd...
:) még filmet nézni sincs se kedvem se türelmem. Csenge állandóan rajtam lóg. Egy volt kollaganőmmel beszéltem ma és ő mondta, hogy 8 hónapos kor körül történik valami a gyerekekkel olyan 1 éves kor utánig, nagyon anyásak lesznek stb.... már nem sorolom.
No, fel a fejjel, mosolyogni, menni előre, s ha vétünk egymás ellen, kérjünk és adjunk bocsánatot. :)

4 megjegyzés:

  1. Te nagyon jó anya vagy. Én is nagyon sokat cipeltem és hordoztam mindegyik gyerekemet, és állandóan kimerült voltam, még jó, hogy akkor nem volt blog :) Előbb-utóbb elmúlik ez az időszak és akkor sokkal, de sokkal könnyebb lesz. Ezért örülök most, hogy hamar jöttek egymás után, mert ugyan volt néhány nagyon nehéz évem, de talán most az első olyan év, amikor könnyebb. Hihetetlen, amikor mind a hárman vagy csak ketten eljátszanak fél óráig magukban. Szóval, kitartás. Azért próbálj meg időnként elszökni , ha vállalja valaki helyetted a gyerekvigyázást.

    VálaszTörlés
  2. Ismerem az érzést, Betti, én is sokszor belefáradtam, belefáradok, de úgy látom, tudod te, mi a megoldás...Azért ne hagyd a blogozást sem, mert ez kikapcsolódést jelent, legalábbis én így érzem, persze csak annyit és akkor, amikor nem teher...
    Emi

    VálaszTörlés
  3. Igen, a blogotás kikapcsolódás, most is, 5 percig, a lányok elvannak, na megyek, mert hivnak :) örülök, hogy vagytok.

    VálaszTörlés
  4. én is örülök, hogy vagy! nagyon :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?