szombat, június 30, 2007

ilyen is van :(

De jó!
Senki enm érti, amit irok.
Ez a Webdings betütipus. Csak az Opera böngésző automatikusan olvashatóan irja ki. No, akkor ebből elég.

Tehát, azért ültem le, hogy leírjam:
Néha úgy szeretnék világgá menni! Hová? Világgá! És az hol van? Nem tudom, nem is érdekel. De ma is így éreztem. Fogtam Csengét és kimentem vele a parkba sétálni, elaltatni, hallgatni, nézni, gondolkozni, lenni, játszani... csak úgy, világgááá. És nagyon jó volt. Mikor hazaértem, már nem vágytam sehová, nagyon jó volt itthon, együtt. Mitől ez a világvágy? ...nem is tudom...
ha eltűnök valaki szeme elől... kétségbeesettem sír. nem mondom, hogy rossz dolog nélkülözhetetlen-pótólhatatlan-fontosnak lenni, de épp ennyire? és ez a most szalad el a ház, vigyázz le ne essen, itt nincs hely, pakold el, szedd össze, várj, nem bíííroom... sose lesz itt rend.
Hát elmentem világgá, visszajötettem, folytatjuk, hol is maradtunk?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem ugyanilyen volt Titusz, aztán meg úgy megváltozott, hogy nyoma sincs benne anyás-ságnak. EL FOG MÚLNI EZ A NEHÉZ IDŐSZAK! A rend miatt meg ne fájjon a fejed, nekem azért volt nehéz, mert sok-sok vendég volt akkor is, nem hagyhattam elszaladni a házat. De te hagyjad nyugodtan, majd visszaszalad! Puszillak.
    Emi

    VálaszTörlés
  2. Máskülönben csinálhatsz akármit, a ház úgyis mindig szaladni fog, amíg kicsik a gyerekek, nálam is így van, sokszor zavar, de máskor meg nem érdekel. Minden szabad időmet súrolással, sikálással tölthetném, de megérné? Nem hiszem.
    Emi

    VálaszTörlés
  3. Én csak annyit tennék hozzá még az előttem szólóhoz, hogy: csak lazán...

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok, köszi. Csenge olyan kicsiket alszik bent, hogy akkor érdemes csendes dolgokkal foglalkozni.
    Azon gondolkozom, 2 éves korára, mikor vissza kell menjek dolgozni vajon elmúlik ez az időszak? Ha nem lát vége a világnak. Gondolkozom azon is, visszamehetek-e az egyetemre jövőre, vagy hagyjam. Kiordítja a lelkét...
    No, kiírtam ami a szívemet nyomta.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?