péntek, június 08, 2007

friss reggel

(Egyre nehezebben jutok géphez...)
J. elvitte Anitát oviba. Alig érkezett haza, már jöttek is felszerelni a légkondit. Fúúúúúrááás... Csengével szedelőzködtünk és kimentünk sétálni. Háromnegyed kilenckor már kint voltunk. De furcsa volt! Hűvüs, friss reggel. Az élermiszerbolton kívül az üzletek zárva... Szinte fáztunk... Kiflit reggeliztem... Csenge, aki más reggeleken ilyenkor anyához bújva szopizott otthon, hősiesen ült a kocsiban. Épp mire a fénymásolóhoz értünk kezdett lecsukódni a szeme. Ott ki kellett vegyem a kocsiból... Aztán továbbzötyögtünk s ő szépen elaludt... Megálltam a babakocsival a hársfa alatt és örültem a reggelnek...

p.s. mire jó a légkondi? még egy ok, hogy valakinek ne legyen jó, mert xnek melege van, z jól érzi magát, miért kapcsoltad be? hát akkor miért vettem? mondom én, hogy jobb a száraz falat megelégedéssel mint a nagy vagyon 1et nem értéssel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?