csütörtök, március 29, 2007

Na, befejeztem még egy könyvet...

... már csak azért, mert ha kölcsön kaptam, illik visszaszolgáltatni. Andereeával már vagy 2 éve nem találkoztunk, de mikor hallotta, hogy újra babát várunk elküldte nekem a könyvet. :)





Sajnálom, hogy csak most akadt a kezembe. Nem ártott volna 8-10 évvel ezelőtt elolvasni...vagy legalább 6-tal. De most is jó volt.
A cím nagyon kifejező. A könyv egyszerü, könnyen érthető, átfogó, gyakorlatias. Amit több könyvben olvastam, itt egy könyvben megtaláltam igaz rövidebben. A szoptatás öröméről is ír.
Itt találtam az első elfogadható magyarázatot, arról, hogyan befolyásolja a fogantatás
pillanata gyermek nemét, a szülők hogyan befolyásolhatják ezt.
Van benne a vajúdásról, légzésgyakorlatok a szüléshez, torna hátfájásra. ...
Örülök, hogy elolvashattam.




5 megjegyzés:

  1. És, hogyan befolyásolhatják? :)

    VálaszTörlés
  2. Na Marta, ha meg ertesz romanul, akkor lehet meg probalkozni a 3 lany utan :)
    Jozsi

    VálaszTörlés
  3. Józsi, ne idegesítsél má'...Még te beszélsz:) Amúgy írtam, hogy ha lenne még, azt is lánynak óhajtanám. Fogalmam sincs, mihez kezdenék egy izé...fiúval.

    VálaszTörlés
  4. Miert, a fiuk marslakok?
    J.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?