kedd, május 05, 2009

A hosszú hétvége rövidnek tűnt

Hunyadon voltunk a hétvégen. Nagyon jól éreztük magunkat.  Balázsnak ez volt az első  utazása. Nagyon jól bírta a kocsikázást. Egy helyen megálltunk a hegyekben, majdnem egy órát sétáltunk egy  hegy úton.
Vadmentát szedtem. Láttunk néhány pillangót is és énekeltük ezt: Lepke, lepke, szállj a tenyerembe, Nem szállok, mert félek, örülök, hogy élek.
Hunyadon volt egyszer egy kohászati kombinát.
Hazafele egyik oldalt sütött a nap, másikon jött az eső.  
Szép volt, rövid volt. Majd még teszek fel pár képet.

6 megjegyzés:

  1. s ki enekel a lepkenek?vagy a lepkerol?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mi ezt a kis dalt az Anna Peti és Gergő oldalról tanultuk, megadtam a linket a bejegyzésben.

    VálaszTörlés
  3. ez az erdő részlet is csak szépségről és friss levegőről árulkodik.Nagyon szép lehet arra felétek:)

    VálaszTörlés
  4. orulok hogy kirucantatok egy kicsit. Nagy mama, tata hogy vannak? Hunyadon mar nem mukodik a kohaszati ipar?? erdekes emlekeim vannak vele :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, jól vannak, öregesen, de nem panaszkodnak.
    A Kombinát nem működik nem tudom mióta már, át lehet látni a Kombináton túli hegyekre. Régen nem lehetett a füsttől. A levegő is tiszta. Én is visszaemlékeztem a régi időkre, mikor a Kombinát jelezte a műszakváltásokat, minden füst volt, az egész városban olyan jellegzetes szag volt... Mégis nagyon szerettem ott mama miatt.

    VálaszTörlés
  6. Eszterrel találkoztam a hétvégén a hunyadiak találkozóján - sajnálom, hogy ti nem voltatok ott :(

    Azért örülök, hogy élménydús hétvégétek volt!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?