hétfő, február 16, 2009

Még lánykorombam

beszélgettem egyik nagynénémmel, vagyis inkább ő mesélt nekem arról, hogyan szokta felhasználni a maradék ennivalót új ételekhez. Érdekes volt, csak sajnos keveset jegyeztem meg belőle. Na de legalább annyit, hogy lehetséges ilyesmi. Mostanában gyakran kényszerülök ilyesmire, mert szinte minden nap együtt ebedelünk (ez nagyon-nagyon jó), és általában senki nem lelkesedik a tegnapi maradékért. Maradékon értem azt az ételmennyiséget, ami nem elég egyszerre mind a négyőnknek. Most is ezen gondolkozom. Egy tányérka krumplileves, egy tányárka zöldségleves. Találtam egy kevés karalábét lefagyasztva, most azt főzöm, aztán lehet összekeverem... Remélem finom lesz. Amúgy mostanában, igaz félénken, próbálkozom új fűszerekkel is. Véletlenül szárított petrezselyem helyett (mert épp nem volt itthon friss) oregano került  krumplilevesbe (:D), igyekeztem kiszedni amit lehetett, mert jó sokat tettem bele, mint petrezselyemből akartam, de Anita szerint, így nagyon finom a krumplileves.


Hát ilyenek is vannak.

1 megjegyzés:

  1. Jó dolog a variálgatás :) én sem szeretek megmaradt ételeket eldobni, másnap mindig felhasználom valamivel vegyítve, vagy kibővítve! :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?