szerda, június 04, 2008

Felébredtem,

mert az este, Csenge szavával élve, olyan "kába" voltam, hogy Csenge altatásakor nem is gondoltam arra, hogy felkeljek. Hogy nehéz volt a nap, azt inkább este éreztem. Végül csak két vizsgára mentem el, mert a harmadikra még egyszer elmehetek ingyen a jövő héten. Az első vizsgán átmentem, aztán beültem a könytárba olvasni a második vizsgára. Vasárnap és hétfőn nagyon rosszul éreztem magam, alig tudtam tanulni valamit.
Még van 3 vizsgám s másik kettőnek utánna kell járjak, hogy elismerjék, mert az első két évben ledtam őket, de a papírmunka nagyon lassan megy.

A lányok virulnak. Anitának ma bicikliversenye lesz az oviban, tehát kell vinni biciklit. Délután szeretnénk Csengével elmenni az oviba baba-mama klubba, magyar anyukák és kisbabák találkozunk a városból, mi még csak egyszer voltunk, de jó volt.

4 megjegyzés:

  1. Annyira megértem, miről beszélsz. Hogy milyen érzés egyik vizsgáról ki, a másikhoz be nagy hassal, ésatöbbi. Végülis még szerencse, hogy utólag jön rá az ember, milyen nehéz volt. Nagyon sok erőt kívánok neked, és örülök, hogy lassan, de biztosan a végére érsz ennek a sok mindennek.

    VálaszTörlés
  2. én is gondolok rád! sok-sok meg még annál is több erőt, meg békességet, meg sikert, meg ilyeneket!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :), szükségem van rájuk.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?