csütörtök, február 21, 2008

Hát én most

nagyon örülök! Mert este már az autónkkal jön haza Józsi. Még gondolkozom, írjak-e örömömben egy bevásárlólistát vagy mégse? És megyek megsütöm a sütit. Nem szülinapi torta lesz, nem nagyon szoktam én ilyet, de fimon lesz. A lányok mamájukkal a parkban vannak, hintázni akartak. Örülök a jó időnek, napsütésnek. És várom a holnap estét. Ha valaki meg akar lepni, akkor vehet egy kis csomag kék vagy zöld penészes fííínom sajtot nekem. Puszi jár érte.
Na, mentem.

8 megjegyzés:

  1. :))
    távpuszit is tudsz adni? na nem nekem, mert gondolom én kapok sajt nélkül is egyet élőben :P

    VálaszTörlés
  2. Ha jól veszem észre szülinapod van;hát penészes sajttal nem tudok jönni-túl messze van Temesvár, de kívánom, hogy kapjál MÁStól helyettem is!!!Az Úr áldjon,adja meg "szíved kéréseit!"Légy BOLDOG most és még SOK SZÜLINAPODON, és nem csak a szülinapokon, hanem MINDIG!!!***

    VálaszTörlés
  3. Énisénis nagyon boldog szülinapot kívánok!!!!!!!meg sok erőt a hétköznapokhoz!:)) Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    Ez most két napos szülinap :))

    VálaszTörlés
  5. na itt is kivanok neked egy nagyon BOLDOG SZULETESNAPOT! es Isten adjon neked meg sok-sok ilyen boldog szuletesnapot!!!:*

    VálaszTörlés
  6. hogy sajt lesz-e vagy sem, azt meglatod majd te :D

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?