szombat, október 13, 2007

vásárlás

Tegnap délután, este Adina eljött velem a kiállításra. Kaptam egy poncsót. Aztán vettem sapkát Anitának és magamnak. Na meg egy új textil táskát. És egy olcsó, de szép pulóvet. Remek volt nézelődni, vásárolni Anita és Csenge nélkül. Senki nem mondta: mikor megyünk már, szomjas vagyok, kell pisilni stb.
Ma is voltunk vásárolni mind a négyen még ezt azt, mert mindjárt nyakunkon a tél. Mivel nem fogytam, hát elég nehézen találtam magamnak nadrágot. S egy szép blúzba se fértem bele :( pedig nagyon tetszett, s olyan ritkán találok valamit ami első látásra megtetszik, s nem is drága. Sokat jártunk. Csenge bele is aludt. Végül mindenki kapott valamit.
Azért ez a nagy vásárlás most, mert szertném, ha jövő szombaton inkább "csak úgy" itthon lehetnénk együtt. Mert nekem nagyon sok a két hét és Bydgoszcz is nagyon messze van.

9 megjegyzés:

  1. jo volt veled menni :)
    mar reg nem voltunk egyutt :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretek lányokkal vásárolni, a tesóimmal különösen, de velük ritkán van lehetőségem. Gyakran magammal viszem a gyerekeketis, aztán a végén mindig elhatározom, hogy legközelebb nélkülük megyek, valahogy csak megszervezem ezt, de ez általában füstbe ment terv marad...

    VálaszTörlés
  3. Mi az a Bydgoszcz?

    VálaszTörlés
  4. Egy lengyel város. Két hétre odaküldik Józsit dolgozni :((

    VálaszTörlés
  5. Ne búsulj, az én Józsefem 6 hétre megy el... az Egybesült Ál(la)mokba (így emlegetik Samuval). De lehet, ez téged nem vigasztal. ja,és én három gyerekkel leszek itthon:))Úgyhogy meg tudlak érteni.
    Még egyszer ja :D és mikor? Épp, amikor mi megyünk Temesvárra?

    VálaszTörlés
  6. Épp akkora hazjön :)
    s jó hír nekem, hogy nem 13 napra megy hanem csak 10-re.
    Hát, biztos nem lesz könnyű neked sem. Én mindig nagyon várom hogy Józsi este hazaérkezzen, legalább bemehetek a fürdőbe anélkül, hogy Csenge ordítson. Na meg nagyon jó együtt vacsorázni. :)
    S a hétvége Józsi nélkül... még nem is volt ilyen mióta Csenge megvan, csak olyan hogy szombaton nem volt itthon.
    DE, ha Isten velünk, kicsoda ellenünk. Ki fogjuk bírni. Néha sőt nem is csak nagyon ritkán fogunk mosolyogni is és örülni, mert tapasztaljuk mejd a gondviselést és az Ő erejét amikor a meénknek a végére érünk.

    Hát... micsoda elmélet sikeredett ide, pedig tudom, az esték szomorúak lesznek. Még jó! Mi lenne ha örülnék annak hogy nincs itthon?

    VálaszTörlés
  7. Néha azért jót tesz mindkét félnek egy-egy ilyen távollét. Sőt szükséges. Majd meglátod. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?