szombat, július 14, 2007

ez-az

-fáradt vagyok
-rengeteg dolgom lenne, mint pl. a száraz ruhákat eltenni, mosogatni, vasalni, ... nincs is kedvem sorolni
-angolt kellene tanuljak
-információt kellene gyűjteni az MBTI tesztről, a személyiségtípusokról és még nem tudom miről... nagyon érdekes, csak fel is kellene dolgozni az információt
-ma még nem tornáztam
-este édességet ettem, többek között fekete csokit is, s még mondom, hogy fogyni akarok...
-átrendeztem az íróasztalom, itt kapott helyet a leptop, de a vájörlesz vacakol, net van, de a másik gépet nem látom, így nem tudok képeket feltenni...
-nehéznek találom a szelídség, alázat és türelem gyakorlását
-rájöttem, hogy nem tudok cipőt, ruhát vásárolni magamnak, ha rossz kedvem van
-már eddig is tudtam, de ma újra szembesültem azzal, hogy széles a lábam, nehezen találok rá cipőt, azt nem is említve, hogy milyen nehéz eltalálni mi is tetszik nekem...
-szeretem, ha együtt lehetünk kint a parkban, ma is jó volt Józsival labdázni...
-jobb ha befejezem mielőtt....

3 megjegyzés:

  1. Mielőtt mi? :) Na, hát a száraz ruha meg a vasalnivaló nekem is ott van még szanaszét, lassan mindent elpakolok. Most csak Apu van nálunk vendégnek, már nem is tekintjük annak, úgyhogy nem izgatom magam. Fő, hogy labdáztatok Józsival. A többivel ne is törődj. Holnap is nap lesz.

    VálaszTörlés
  2. Mielőttmásokat is elkedvetlenítek és elálmosítok... de hosszú,fárasztó szavak...
    A labdázás nagyon jó volt, alig várom, újra legyen alkalmunk rá :)

    VálaszTörlés
  3. aha, vasarnap.
    Jozsi

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?